Blog za sve one koji ponekad kuvaju "srcem"!

Ja nisam profesionalna kuvarica ali ponekad volim da kuvam i pravim slatkiše. Ovde delim sa vama neke moje uspele pokušaje.

Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија.

среда, 22. фебруар 2012.

Fenomenalna paradajz čorbica sa pirinčem!

Paradajz čorba sa pirinčem

Evo juče sam spremala ovu paradajz čorbu i mogu vam reći da je fenomenalna. Neznam ni sama ko mi je dao recept ali ja sam ga adaptirala po svome. I ukus je fenomenalan. Najbolji je onaj domaći paradajz iz flaše ali ako ga nemate može i sa tomatelom mada to nije TO. Ali da vas ne zamaram previše evo recepta:
  • 500 ml paradajza iz flaše
  • 1 šolja kokošje supe (najbolje ako sami prokuvate malo piletine za supu)
  • 1 šolja mlake vode
  • 2  supene kašike brašna
  • 1 šargarepa narendana na sitno
  • 1 parče korena  celera isto narendano sitno (količina da bude isto kao šargarepa)
  • 1 mala šoljica za kafu pirinač (ili jedna puna šaka)
  • 1 kafena kašičica šećera
  • 2 kašičice soli
  • ulja koliko da obložite dno šerpe i parče margarina (oko 30 gr)
Sipati ulje i margarin da se istopi pa dodati brašno da se malo uprži sipati zatim polako neprestano mešajući paradajz, zatim dodati supu i vodu. Kad zavri smanjiti temperaturu pa dodati narendanu šargarepu i celer , posoliti dodati kašičicu šećera i na kraju oprani pirinač. Kuvati dok pirinač skroz ne omekša. Ja sam za dekoraciju narendala kačkavalj!

5 коментара:

  1. Volim paradajz čorbu, baš si me podsetila da je spremim, jer odavno nisam. Inače, ja ne stavljam šargarepu i celer, ali pirinač stavljam. Probaću ovako jer je zdravije...

    ОдговориИзбриши
  2. Divna corba, ja isto volim pirinac u paradajz corbi. Super recept

    ОдговориИзбриши
  3. Ovaj recept za juhu od paradajza je super ! I ja za nju uvijek koristim rižu. Bilježim i isprobavam !

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala svima na lepim komentarima, moja čorbica je nestala samo za jedan obrok :=)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман21.3.16. 02:36

    Dobar recept...

    ОдговориИзбриши

Blog otvorenog ♥