Keks kao iz prodavnice :)

Keksići

Kad sam prvi put pravila ovaj keks klinci su me pitali gde sam ga kupila jer stvarno izgleda kao kupljen a i ukus je takav. Potreban vam je samo špric za keks ja imam neki stari nemački metalni koji je stvarno dobar a ovde sam mislim u maksiju videla plastični neznam kako on funkcioniše. :( Evo vama recepta pa pokušajte, recept je inače iz originalne knjižice. Ima tu još nekoliko recepata al još ih nisam isprobala ;) Potrebno je :
  • 700 gr brašna
  • 3 jaja
  • 250 gr prah šećera
  • 250 gr margarina
  • 1 vanilin šećer
  • 2 kašičice kafene soka od limuna
Umutiti margarin, šećer i jaja pa onda dodavati vanilu sok od limuna i polako brašno dok se ne sjedini sve.

Ja sam u jednom manjem delu  1/4 testa dodala 1 kašiku kakao da isprobam i nisu ispali loši.. Onda poučena Jecinim savetom ostavila sam testo malo u frižider. Zatim se pomoću automata prave keksi direkno u pleh.


Važno je da automat bude ravno pritisnut i onda pomoću ručice istisnuti keks za jedan podeok (jedan pritisak ručice) i brzo skloniti automat. Meni su od ove količine ispala tri pleha velika . Keksove nesmete pomerati pre pečenja jer gube oblik. Peći u zagrejanoj rerni na 200 stepeni  7 min. Na kraju sam vam slikala i knjižicu sa raznim mustrama i oblicima keksa.

Pa sad idem da uživam sa komšinicama uz kafu!:) pridružite mi se :)))

Коментари

  1. Baš kao iz prodavnice:))moj muž godinama navaljuje da pravim taj keks,u detinjstvu mu je to neko pravio :))Recept konačno imam:))još samo da nabavim špric:))
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Imam neki aparat za kekse (plasticni) i donedavno ga nisam ni koristila jer nisam imala recept. Nedavno sam probala jedne Maslinkine kekse, a moracu i ove. Bas su lepi... Ja bih ih jos spajala po dva sa marmeladom. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Sigurno bi bili lepi i sa marmeladom, ja sam mislila da ih močim u čokoladu ali moji nisu imali strpljenja da čekaju :(

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala Veco na receptu, ja imam plastični, ne može se naravno uporediti sa ovim tvojim, ali isprobaću pošto si nam dala original recept za keksiće...

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala puno na receptu. Konacno sam nabavila spric. Moj sincic ne sem gluten pa sve sama pravim. Veoma su ukusni, samo da uvestim tehniku istiskavanja spricom. Nije mi uspela prethodnog puta.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ljudmila baš mi je drago što Vam se sviđaju keksići a oko tehnike je kao što sam napisala u postu bitno da špric ravnomerno bude pritisnut odozgo na pleh i da se ne istisne previše mase. :)

      Избриши
  6. Puno hvala. Treba nam vise ovakvih blogova.

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман5.4.16. 04:16

    Moze li se kokos staviti u smesu?Hvala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa nisam bas sigurna, kod mene ga nema u receptima za keks, neznam kako bi se ponasao u kalupu :D

      Избриши
  8. Анониман21.8.17. 00:02

    Ja imam ovaj metalni spric o upravo trazim recepte za kekse jer djeca danima navaljuju da pravomo kolace

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probajte, samo pratite stogo uputstva, važno je da dobro pritisnete kalup za tepsiju kad pravite kakse

      Избриши

Постави коментар

Blog otvorenog ♥

Популарни постови