Pelinkovac


Pelinkovac volim ponekad da popijem sa mojim prijateljicama a pošto sam napla pelin ja napravila domaći, i mogu vam reći da prilično liči na original !
Evo i recepta (mera je za 3 lit likera a vi smanjite po potrebi).
  • 1 kg šećera
  • 4 grančice pelina dužine 10-12 cm
  • 1/2 lit vode
  • 3 lit rakije
Karamelisati šećer i sitno naseckane 3 grančice pelina da dobije zlatastu boju. Kad se istopi šećer u to dodati 1/2 lit vrele vode i vratiti na ringlu da proključa još 5 min uz mešanje. Skinuti sa vatre i naseckati sitno još jednu grančicu pelina. Kad se dobro ohladi pomešati sa 3 lit rakije i ostaviti 5 dana u staklenim flašama. Posle toga procediti i sipati u flaše . Pelinkovac je gotov. Što duže stoji sve je bolji.


Коментари

  1. Анониман30.10.11. 02:56

    odlicno.Mnogo finma stvar taj pelinkovac.Znam kako moj tata cesto kaze: eh da mi je sad jedan pelinkovac pa da zapevam:))

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Dzoli možemo i zajedno da zapevamo uz pelinkovac i druženje (mada ja baš i nisam neki pevač). :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман29.1.12. 11:54

    postoji li način da se napravi pelinkovac ili slican liker bez rakije, hocu reci, samom fermentacijom bilja i sl? Hvala :)

    ОдговориИзбриши
  4. Koliko ja znam ne može nijedan liker bez alkohola :(

    ОдговориИзбриши
  5. A koji liker se koristi,msm od cega?

    ОдговориИзбриши
  6. A koji liker se koristi msm od cega?

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман22.10.16. 01:15

    jel može da se koristi iseckani suvi pelin

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno da može nisam tako probala. Ali svež definitivno ima jaču aromu.

      Избриши
    2. evo mene i mog pelinkovca od suvoga pelina kupljenog kao smesa za caj, upravo sam ga spremio po gore navedenom receptu i nalio u flase, sacekacemo par dana pa cu Vam se javiti posle degustacije

      Избриши

Постави коментар

Blog otvorenog ♥

Популарни постови