Boranija sa šampinjonima.


Za razliku od mojih ukućana ja volim boraniju. I zato kad spremam moram za njih nešto posebno. A evo ovo je bilo baš za moju dušu, zapečena fenomenalna. Dajem recept pa prosudite:
Potrebno je:
  • 500 gr žute boranije  smrznute
  • 2 srednje šargarepe
  • 250 gr šampinjona
  • 1 šolja jogurta
  • 1 šolja paradajza iz flaše (ako nemate može i pire od paradajza)
  • 3 jaja
  • ulje za prženje
  • začini: so, beli biber, mirodija, muskatni orah
Na ulju malo propržiti na listiće nasečene šampinjone

pa dodati šargarepicu na kolutove (ja sam je sekla rebrastim nožem da izgleda lepše)

još malo pržiti pa dodati boraniju. Kad sve lepo omekša posoliti staviti biber, mirodiju doliti paradajz i pržiti još malo.Sipati u pleh i odozgo zaliti smesom od umućenih jaja i jogurta kome ste dodali malo muskat oraha.


Zapecite u rerni zagrejanoj na 180 stepeni10-15 min.

Коментари

Популарни постови