Domaći puding od čokolade.


Pošto se deci prilikom pravljenja nekih kolača dopao mnogo krem ja sam odlučila da malo modifikujem i napravim domaći puding. I BINGO uspelo je ! Čak smo tog dana imali goste i ja poslužila puding. Reakcije su bile pozitivne i kažu da je bolji od kupljenog, pa stoga evo i puding je dobio mesto na blogu. Potrudila sam se da zapamtim šta sam koliko stavljala da bih mogla da pišem recept :) Potrebno je :
  • 1 litar mleka
  • 10 kašika oštrog brašna
  • 4 kašika gustina
  • 14 kašika šećera
  • 250 gr margarina
  • 100 gr čokolade za kuvanje
  • i po želji šlag za ukrašavanje
Od litra meka odvojite 300 ml da biste razbili brašno i gustin u njemu, a takođe i 4 kašika šećera. Kad zavri mleko sipati polako smesu i kuvati dok ne zgusne (bude gušće od običnog pudinga). U vrelu masu naseći margarin i ujednačiti masu mikserom, polako dodati i otopljenu čokoladu. Sipati u činije i ukrasiti šlagom. Ukus je mmmmm....  probajte!

Коментари

Популарни постови