Predjela posna.

Posni rolati

Ove godine sam eksperimentisala sa nekim predjelima ali nisu loše ispala i evo sad da podelim sa vama. Pravila sam dva rolata sa palentom i kuglice sa kikirikijem i pirinčem. Potrebno je za 4 rolata:
  • 500 gr palente
  • 2 litara vode
  • 1/2 margarina 125 gr.
  • i još 1 margarin (za beli rolat)
  • so
  • 2 kašike ajvara
  • 2 kesice smokija
  • 1 kesica grisini punjenih kikirikijem
  • 500 gr šampinjona
  • 4 lista veće oblande
Ja sam pravila po dva rolata od jedne vrste a vi možete da smanjite po potrebi. Za 2 rolata je potrebno 250 gr palente i 1 litar vode. Staviti vodu da provri pa ubaciti palentu i mešati da se zgusti a onda dodati margarin i ukuvati, za crveni rolat dodati 2 kašike ajvara kad se skloni sa vatre a za žuti sam dodala malo peršuna. List oblande uviti u mokru krpu da malo omekša možda 2-3 min pa preko njega premazati vruću palentu. Filovati šampinjonima isečenim na listiće i uprženim na ulju, posoljeni. Umotati u rolat pa u foliju i staviti u frižider. Za drugi rolat kad razvučete palentu ostavite da se prilično prohladi pa filovati sledećim filom: umutiti margarin penasto pa u njega izmrviti dve kesice smokija. Time premazati rolat pa uzdužno poređati grisini na razmak od 2 cm. Urolati i ostaviti u frižider do služenja.

Коментари

Популарни постови