Blog za sve one koji ponekad kuvaju "srcem"!

Ja nisam profesionalna kuvarica ali ponekad volim da kuvam i pravim slatkiše. Ovde delim sa vama neke moje uspele pokušaje.

Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија.

недеља, 04. децембар 2011.

Pita sa seckanim mesom (Gocina)


Moja prijateljica sa pilatesa Goca me zagolicala sa ovom pitom. Ja sam nešto malo izmenila recept ali je u osnovi ostao isti. Evo sada ga delim sa vama zato jer mi se dopala pita. Potrebno vam je:
  • 500-600 grama mesa svinjskog u komadu ili na šnicle
  • 2 srednje glavice crnog luka
  • 2 šargarepe
  • so , biber, vegeta aleva paprika
  • 1 pavlaka i 
  • 4 jaja
  • 1 šolica ulja
  • 1 čaša kisele vode
Meso prvo isecite na trakice širine oko 1 cm.

Onda te trakice isecite na sitne kockice ja sam to učinila makazama za meso.

Luka i šargarepu takođe sitno iseckajte.

Pomešajte sve sa mesom i dodajte začine ( so, vegetu, alevu papriku i biber). Sada ređajte kore za pitu pa prvu premažite sa malo ulja 1 kašičica kafena i poprskajte kiselom vodom.

Na drugu to isto samo još dodajte premaz od pomešane pavlake i jaja oko 2 supene kašike.

I na svaku sledeću koru ide isto dakle ulje, kisela voda i premaz. Tako 3-4 kora zavisi koliko su tanke ja sam stavljala po 4 jer su bile tanje kore. Na poslednju koru još stavite deo fila od mesa i umotajte kao rolat.

Meso se ne prži prethodno. Meni su ispala 4 rolata. Svaki odozgo premažite smesom od pavlake i jaja. Pecite na 200 stepeni 10-15 min pa onda smanjite na 180 i pecite još 15-20 min.

3 коментара:

  1. Mnogo dobro!Tnx i za foto postupka!

    ОдговориИзбриши
  2. Страхотно предложение Веса, много ми хареса.
    Браво и прегръдки от мин!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман12.4.16. 07:06

    Super,svaka čast Veso!

    ОдговориИзбриши

Blog otvorenog ♥