Proja sa rendanim tikvicama i sirom.

Proja sa tikvicama i sirom

      Ova ideja mi je pala na pamet jer su se moja deca nešto "mrštila" na tikvice, pa sam ja pržila rendane tukvice kao uštipke i onda me jednog dana mrzelo da pržim i ja napravim proju. Odlično je ispalo i delim recept sa vama. Sad jedu bez problema :) . Evo recepta
Potrebno je:
  • 1 tikvica ili 2 manje (oko 400 gr)
  • 4 jaja
  • 2 šolje za b. kafu kukuruznog žutog brašna
  • 2 šolje običnog belog brašna
  • 1 šolja jogurta
  • 1 šolja ulja
  • 1 prašak za pecivo
  • 1 šolja mleka
  • 200 gr sira sitnog
  • so po ukusu
           Prvo narendati tikvice i posoliti ih malo pa ostaviti da otpuste vodu. Razbiti jaja žicom za mućenje, zatim dodat jogurt i mleko pa polako mešajući dodavati brašno prvo projno onda dodati ulje pa obično brašno u koje je umešan prašak za pecivo. Posoliti. Dodati i ulje i sve lepo izmešati. Dodati zatim sir i na kraju tikvice prvo dobro rukom istiskati da bi se ocedila voda pa tek onda dodati u testo. Sve lepo izmešati i peći u podmazanom plehu na 200 stepeni oko 20 min.
         Stavila sam recept u oznaku doručak jer ga ja skoro uvek pravim za doručak, brzo je i ukusno a lepo ide uz jogurt, može naravno i za večeru. 


Коментари

Постави коментар

Blog otvorenog ♥

Популарни постови