Posna salata ili predjelo sa pšenicom.

posna salata sa pšenicom

Evo moje današnje kombinacije koja je poslužila i kao glavno jelo. Najeli smo se prosto od toga i ništa nam drugo nije trebalo. Zgodna je za vreme postova, a leti možete praviti i razne varijacije sa svežim povrćem. Kuvala sam pšenicu jer mi se jela pa pogledam šta još imam od sastojaka i napravim ovu salatu. Ukusna je mmm. Evo sastojaka.
  • kuvana pšenica (oko 50 gr)
  • sos od pečuraka (pečurke, malo partadajza iz flaše ili tomatela, so biber, origano, bosiljak, 2 kafene kašičice brašna)
  • grilovane tikvice
  • riba (može i tunjevina a ja sam imala pripremljenog oslića u foliji pa sam dodala njega sa povrćem - šargarepa i krompir)
  • 2 kašičice senfa
  • peršun sveži
Prvo skuvajte pšenicu na laganoj vatri i ostavite da lepo nabubri. Ja sam uzela tucanu kod nas je ima a vi možete ako ne volite cela zrna da je sameljete.

Zatim napravite sos. Naseckajte šampinjone na listiće pa propržite dodajući so i biber a onda dodajte paradajz ili tomatelo i ukrčkajte još malo. Na kraju dodajte origano, bosiljak i brašno razmutite u malo vode  (1/4 šoljice za kafu.)pa sipajte u sos da se zgusti.

  Zatim operite tikvice i izgrilujte na tiganju.

Spremite ribu tunjevinu ili sl.

Pomešajte sve sastojke (tikvice isecite na kockice) pa dodajte senf i soli po ukusu. Ukrasite po želji.

Коментари

Популарни постови