Pametni kolač i u mojoj kuhinji!


Pre nekoliko nedelja sam videla kod nekog od vas pametni kolač, ali nisam stigla da ga isprobam i sinoć nešto zujim po netu pa nađem recept i naravno probam. Evo sastojaka i pripreme sa mojim komentarima.

Potrebno je:
  • 8 kom jaja
  • 300 gr šećera (može i 200 ako ne volite mnogo slatko)
  • 10 kašika brašna
  • 250 gr margarina
  • 1 litar mleka
  • 1 kašičica ekstrata vanile
  • malo narendane kore od limuna
Kod pripreme prvo otopite margarin i ostavite da se ohladi ali ne da se stegne opet. Zatim dobro umutite belance (8 kom). Onda u nekoj većoj posudi  (većoj jer tu trebate da dodate i litar mleka i belance) ja sam počela u manjoj pa morala da presipavam, dakle umutite žumance sa šećerom pa tu postepeno dodajte muteći najmanjom brzinom brašno, otopljeni margarin i ekstrat vanile, na kraju polako uliti svo mleko. U sve to polagano umešati belance. Smesu sipajte u dobro podmazan i brašnom posutu tepsiju veličine 20 x 30 cm. ( Ja sam pekla u malo većoj 22 x 25 pa je kolač malo niži.) Pecite na 150 stepeni oko 45 min a onda na 120 još 15 min. Seći kad se dobro ohladi. Moj sin kaže da po ukusu podseća na nešto između koha i  princes krofni.
A objašnjenje što je "pametan" pa zato što sam kolač napravi koricu odozgo i odozdo a unutra  krem.

Коментари

  1. Svaka čast! Stvarno je uspio! Ja sam dva puta probala raditi taj kolač, ali moja verzija je nakon ukupno 2 sata i 15 min. pečenja bila sirova, pa sam odustala od novih pokušaja.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман11.11.11. 16:27

    Nisam ga raniej videla ajako mi se dopada u tvojoj izvedbi:)Vrlo pametno;)

    ОдговориИзбриши
  3. Interesantno, verujem da podseća na koh, ovako sočno i puno mleka...

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Blog otvorenog ♥

Популарни постови