Kremasti kolač sa bundevom.

Kremasti kolač sa bundevom

Pošto je jesen i zima vreme bundeva evo ja dajem doprinos jednim kolačem. Ranije sam pravila samo pitu od bundeve ili kolač sa rendanom bundevom. Sada mi se baš jeo neki kremasti kolač i ja rešila da probam sa bundevom. Mogu vam reći da je dobro ispalo. :) Evo recepta i za vas. Potrebno je.
za biskvit:
  • 6 jaja
  • 6 supenih kašika šećera
  • 3 supene kašike mlevenih oraha
  • 6 supenih ravnih kašika brašna
  • 1/2 kašičice praška za pecivo
za fil:
  • 1 litar mleka
  • 20 kašika oštrog brašna -ravnih
  • 300 gr dinstane bundeve
  • 250 gr margarina
  • 250 gr prah šećera
  • 1 kašika vanila ekstrata
za preliv korice
  • 300 gr šećera
  • 300 ml vode
  • 2 kašike kakao
  • 1 kafena kašičica  cimeta
za preliv odozgo
  • 150 gr čokolade za kuvanje
  • 3 kašike ulja
Prvo izdinstati bundevu na pari.Umutiti jaja sa šećerom pa dodati mlevene orahe, brašno i prašak za pecivo.

Ispeći biskvit u četvrtastom plehu ( 25 x 40) u zagrejanoj rerni na 180 stepeni. 10-ak minuta. Skuvati šerbet od šećera, vode kakaa i cimeta i njime preliti biskvit.


Mislila sam da stavim cimet u fil, ali onda nebi bio ovako čist nego bi se videle trunčice cimeta pa sam odustala od ideje i stavila ga kao preliv korice. Za fil: Od 1 lit mleka (oduzeti 200 ml za mućenje brašna) i staviti mleko da zavri onih 800 ml. U onih 200 ml dodati još 200 ml vode i razmutiti brašno. Izdinstanu bundevu ispasirati (ja sam štapnim mikserom)i dodati u nju 1 kašiku vanila ekstrata.


 U mleko prvo sipati umućeno brašno dobro izmešati da se zgusne pa ubaciti i bundevu i skuvati 2-3 min da se ujednači masa.


 Smesu ostaviti da se ohladi. Margarin umutiti sa prah šećerom. U umućeni margarin sipati polako ohlađeni fil i mutiti mikserom da se izjednači. Fil sipati preko biskvita.


 Preko otopiti čokoladu sa uljem i preliti. Ohladiti dobro pre služenja.

Коментари

Популарни постови