Blog za sve one koji ponekad kuvaju "srcem"!

Ja nisam profesionalna kuvarica ali ponekad volim da kuvam i pravim slatkiše. Ovde delim sa vama neke moje uspele pokušaje.

Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија.

понедељак, 30. септембар 2013.

Dolaze rode i bebe!


Roda i beba
Našoj instruktorki Ani danas je rođendan. A pošto će uskoro imati bebu ja pravila jedno iznenađenje tortu za nju. I evo kako je ispala tortica. Ja sam zadovoljna nadam se da će biti i ona. Pogledajte moju rodu koja nosi bebe. :)

3 коментара:

  1. Hvala ti puno! Prelepa je torta I veoma ukusna.
    Ovo su pokloni koji se pamte celoga života ♡

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti puno! Prelepa je torta I veoma ukusna.
    Ovo su pokloni koji se pamte celoga života ♡

    ОдговориИзбриши

Blog otvorenog ♥