Da iskoristite bajati hleb!


od bajatog hleba


Verovatno vam se desilo da posle neke proslave ili sl. sutradan imate bajatog hleba i ostatke od prdjela a ne jede vam se više tako predjelo a treba vam doručak. Evo jedne ideje kako da upotrebite hleb i još ponešto što vam ostane od hrane. Sastojci su promenljivi u zavisnosti od onoga šta trenutno imate. Ja ću da stavim ono šta sam ja upotrebila a vi možete dati mašti na volju i upotrebiti ono što imate :)
  • bajat hleb (ja sam imala skoro ceo hleb)
  • mleko 1 litar na tu količinu hleba
  • 4 jaja
  • margarin oko 60 gr
  • ostaci čajne ili salamice po želji
  • kačkavalj 200 gr
  • origano
  • malo soli
  • čeri paradajz za dekoraciju
Prvo hleb nasitniti na manje komadiće. Preliti ga mlekom i izmešati.


 U to naseckati salamicu narendati margarin pa izmešati.


 Zatim dodati jaja i posoliti.

 Smesu sipati u podmazan pleh pa posoliti malo origana i narendati kačkavalj odozgo. Ukrasiti čeri paradajzom i peći oko 15-20 min u zagrejanoj rerni na 200 stepeni. Prijatan vam doručak ili večera :)

Коментари

Популарни постови