Grašak - u nesvakidašnjoj kombinaciji.Grašak predjelo

Grašak kao salata ili predjelo


Današnja kombinacija. Evo nemam još ni naslov posta, usput dok pišem post nadam se da ću smisliti nešto prihvatljivo. Dolazim sa posla i za ručak skoro ništa. Ostale dve "šniclice" i ništa spremljenog. Moji već kukaju šta ćemo sad. Ali tu ja upotrebim čarobnu varjaču, i kuvarica Veca stupa na poso. Hahaha baš sam nasmejala i samu sebe ovim pisanjem. Obično nemam puno vremena za pisanje postova pa samo napišem ono osnovno i materijal, recept i fotkice. Sad mi nešto došla inspiracija, verovatno proleće, sunce itd itd... Daklem materijal: moje količine ću prepoloviti jer je to sasvim dovoljno ja sam preterala :) ali ostaće za sutra ;)
  • makarone orhideje  250 gr
  • grašak  200 gr
  • 1 konzerva tunjevina komadi od 180 gr
  • jedna manja šargarepa
  • 1 pavlaka
  • 3-4 kašika prezli (hlebnih mrvica)
  • oko 150 gr nekog slanijeg tvrdog sira
  • 1-2 kašičice senfa
  • začini so, beli biber, đumbir, mirodija
Skuvati makarone u slanoj vodi kao i grašak, zatim prohladiti i ocediti i onda pomešati sve sastojke u činiji.Na ulju propržiti malo hlebne mrvice i sipati preko sastojaka).


Šargarepu narendati sirovu.

 Sve lepo izmešati i konzumirati. Ko posti može da izbaci pavlaku i sir i da doda kečap. Eto ručak je gotov!!!

Коментари

Популарни постови