Salata ♥ Ljubavnica ♥ -(posna varijanta)

Salata Ljubavnica - posna

Recept za ovu salatu sam dobila od jedne ruskinje. Neznam odakle potiče ime "ljubavnica" ali je vrlo neobična i dekorativna. Veoma me zaintrigirala i morala sam da je napravim. Naravno dekoracija je iz moje mašte. A ukus? Pa i on je interesantan. U svakom slučaju je preporučujem kao posno predjelo uz prestojeći post i posne slave. Naravno može se raditi i masna varijanta sa masnim kačkavaljem i majonezom. Evo šta vam je sve potrebno za jedan tanjir salate:
  • 1 veća šargarepa i jedna manja za dekoraciju-obarene
  • 50 gr suvog grožđa
  • 100 gr biljnog kačkavalja
  • 2 čena belog luka
  • 100 gr ukišeljene cvekle 
  • 10 sitnijih ili 7-8 krupne maslinke crne (ja nisam imala crne već zelene :( )
  • 100 gr posnog majoneza

Obarenu šargarepu izrendati na krupniju stranu rendeta pa pomešati sa suvim grožđem i 1/3 majoneza. Posoliti malo. Od toga formirati prvi sloj salate na dnu tanjira. (Slikala sam dok još nije pomešano da se vidi od kojih je sastojaka).

 Za drugi sloj se pomeša krupno narendan kačkavalj sa sitno seckanim belim lukom i 1/3 majoneza. Rasporediti preko prvog sloja na tanjiru.

 Za treći sloj se pomeša krupno rendana cvekla sa seckanim maslinama i 1/3 majoneza. Tu smesu rasporediti preko drugog sloja i lepo zagladiti.

 Odozgo ukrasiti po želji od preostalih sastojaka. Prijatna vam bila ova ljubavnica ♥♥♥

Коментари

Популарни постови