Blog za sve one koji ponekad kuvaju "srcem"!

Ja nisam profesionalna kuvarica ali ponekad volim da kuvam i pravim slatkiše. Ovde delim sa vama neke moje uspele pokušaje.

Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија.

субота, 27. октобар 2012.

Lešnik torta

Lešnik torta

Evo jedne torte koju pravim prvi put. Našla sam recept koji mi se učinio dorim ali sam posle morala  dosta da ga menjam i valjda je sad konačna varijaanta. :) Kod prvobitnog recepta je mnogo veća količina fila i šećera tako da sam to svela na prihvatljivu meru. Torta je ukusna i kremasta. za recept je potrebno:
za korice:
  • 15 belanca
  • 15 kašika šećera
  • 15 kašika ml lešnika
  • 3 kašike brašna
  • malo praška za pecivo
za fil:
  • 15žumanca
  • 10 kašika šećara
  • 2 pudinga od vanile
  • 2 kašike gustina
  • 1 litar mleka
  • 1 margarin
  • 150 gr šećera u prahu
  • 150 gr mlevenih lešnika
  • 300 gr šlaga
Za jednu koru umutiti: 5 belanca, 5 kašika šećera, 5 kašika mlevenih lešnika i 1 kašike brašna i malo praška za pecivo. Tako ispeći tri kore.
Za fil umutiti 15 žumanca i 10 kašika šećera pa dodati 2 pudinga od vanile i 2 kašike gustina u to polako sipati 250 ml mleka. Ostalo mleko staviti da zavri pa u njega sipati masu i ukuvati. Skloniti sa vatre i ohladiti. Umutiti margarin sa 150 gr šećera u prahu i u to dodati ohlađen fil i 150 gr mlevenih lešnika.
Filovati sledećim redosledom kora, fil šlag, kora fil šlag... Odozgo premazati prvo kremom pa onda šlagom. Evo i preseka torte:

Нема коментара:

Постави коментар

Blog otvorenog ♥