Blog za sve one koji ponekad kuvaju "srcem"!

Ja nisam profesionalna kuvarica ali ponekad volim da kuvam i pravim slatkiše. Ovde delim sa vama neke moje uspele pokušaje.

Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија.

субота, 13. октобар 2012.

"Čipkasta" pica!

Čipkasta pica

Evo interesantne ideje za one koji vole picu! Ja sam se jutros malo poigrala sa spremanjem pice za doručak i rezultat je bio prazna tepsija za tren-oka! :) Nedavno sam od "slatkog dekora" nabavila ovaj valjak i sad ga isprobavam i super je! Evo varijante za interesantnu picu. Testo za picu mesim inače sama i to ovako: Za jednu picu u tepsiji prečnika 30 cm potrebno je:
  • 300 gr brašna
  • 1 kašika suvog kvasca
  • 1 kašičica šećera
  • 1 kašičica soli
  • 2 kašike ulja
  • 150 ml vode
Od sastojaka zamesiti testo i kad odstoji pola sata razviti koru za picu. Mali deo1/4 ostaviti za čipku odozgo. Ređati sastojke po želji a odozgo narendati kačkavalj i onda staviti čipku.

A evo kako izgleda valjak kojim sam pravila čipkasti deo. Mali deo se vidi i na prvoj slici.



Нема коментара:

Постави коментар

Blog otvorenog ♥