Blog za sve one koji ponekad kuvaju "srcem"!

Ja nisam profesionalna kuvarica ali ponekad volim da kuvam i pravim slatkiše. Ovde delim sa vama neke moje uspele pokušaje.

Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија.

четвртак, 28. јун 2012.

Moj - Liker od jagoda


Možda je već kasno za ovaj recept jer su jagode već prošle ali sam rešila ipak da ga objavim jer je liker ispao extra. Tražila sam recepte i na kraju napravila neku svoju varijantu.
Potrebno je :
  • 300 gr očišćenih jagoda
  • 200 gr šećera
  • 300 ml crnog vina
  • 1 vanilin šećer
  • 100 ml ruma
Jagode iseći na četvrtine a vino staviti u šerpu da se zagreje (nesme da provri) onda skloniti sa vatre dodati jagode i ostaviti 48 sati.

Posle Dakle dva dana procediti jagode kroz gazu i malo ih zgnječiti pa dodati šećer i vanilu i zagrejati na ringli dok se šećer ne otopi. Kad se potpuno ohladi dodati rum i sipati u flašicu.

3 коментара:

  1. Odlicno zvuci :) Ja cekam da moj od tresanja bude gotov :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oho interesantno od trešanja može li receptić kad bude proba :)

      Избриши
  2. Liker od jagoda sam ovu godinu preskočila napraviti, a ovaj recept bilježim za slijedeću, vjerujem da je super !

    ОдговориИзбриши

Blog otvorenog ♥