Galete-najbolji recept!

Galete

Poslastica za sva vremena. Postoji mnogo recepata za galete ali meni je ovaj savršen. Galete mi ostaju mekane i po nekoliko dana (ako uspem da ih sačuvam toliko:). Inače jedemo ih u svim varijantama. Samo njih , sa raznim džemovima, sa kremom sa šećerom medom ...  Mislim da u ovom receptu važnu ulogu igra i korica od limuna jer bez nje nisu tako ukusne i mekane, probala ja. A evo konačno i recepta:
  • 4 jaja
  • 300 gr šećera
  • 250 ml mleka
  • 300 ml ulja
  • 600 gr brašna
  • 1 prašak za pecivo 
  • narendana korica od limuna
Postupak je sledeći: umutite jaja sa šećerom pa polako dodajte sve ostale sastojke. Vadite testo kašikom i sipajte na sredinu kalupa za galete po 2-3 kašike. Na slici su poslužene sa džemom od šljiva domaćim  i od naranže sa cimetom za koji sam našla recept ovde . Ovaj džem odnosno marmelada se izvrsno  slaže sa galetama.

Коментари

  1. Galete odlično izgledaju i vjerujem da je recept odličan. Na žalost nemam još kalup tj.pekač za njih, ali namjeravam ga uskoro nabaviti pa ću ih i sama napraviti.
    Puno ti hvala za link na recept za marmeladu, jako si me razveselila. A posebno me veseli što napravila ovu marmeladu i drago mi je da se lijepo složila sa galetama. Hvala !!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Marmelada je stvarno SUPER a verujem da će ti se i galete dopasti ! Hvala!

      Избриши
  2. predrag 10 11 201210.11.12. 06:45

    recept je savrsen ali mi testo uvek bude previsr gusto ali ja dodam jos malo ulja,mleka i bude dobro ako to ne dodam onda mi bude kao testo za hleb.... pozz

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман5.9.13. 07:25

    Alal vera za recept!
    Pravio sam pre neki dan i svi su se odusevili!
    Milan student ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман1.10.13. 11:32

    Hvala Vam na receptu! Imala sam neki stari recept koji nije baš najbolje funkcionisao, galete su ispadale previše tvrde, a sada su baš kako treba.

    Svako dobro!

    Jelena

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман7.5.14. 05:03

    Ja sam neki dan pravila prvi put galete i nevjerovatno su mi se lijepile za pekač. Pravila sam po nekom drugom receptu, ali su sastojci isti. Pošto ste, vjerovatno iskusniji od mene u pravljenju galeta, zanima me da li je moj problem mogao biti do omjera sastojaka ili je do pekača???
    Hvala unaprijed na odgovoru :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moguće da stavljate manje ulja ili ste možda prali pekač a to NIKAKO netreba da se radi.

      Избриши
  6. Анониман30.5.15. 11:53

    bravo za recept!

    ОдговориИзбриши
  7. Sta mislite, kako bi bilo sa nesto manje secera, gledam svuda da smanjim...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa neznam za manje šećera nisam probala, možete da probate možda da ga zamenite žutim šećerom :)

      Избриши
  8. Анониман12.6.15. 13:02

    Galete su super !

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Blog otvorenog ♥

Популарни постови