Blog za sve one koji ponekad kuvaju "srcem"!

Ja nisam profesionalna kuvarica ali ponekad volim da kuvam i pravim slatkiše. Ovde delim sa vama neke moje uspele pokušaje.

Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија.

недеља, 04. октобар 2015.

Tostovi gril.

Tostovi gril

Ovaj fenomenalni recept sam našla na sajtu "moje grne". Fenomenalan je, naročito za doručak. Od ove količine meni ispadne 16 tostova, a vi možete praviti i sa pola mere.
Potrebno je:
  • 1 kg mekog brašna
  • 1 supena kašika suvog kvasca
  • 2 kafene kašičice šećera
  • 2 kafene kašičice soli
  • 500 ml mleka
  • 2 jaja
  • 200 gr masti
  • 50 ml ulja
Za fil:
  • 50 gr rendane salamice,
  •  malo kečapa oko 100 gr, a možete ga pomešati sa malo ajvara 
  • 100 gr narendanog kačkavalja
  • malo sira
  • origano, može i maslinke narendane 4-5 kom
Kvasac staviti sa šećerom, malo mleka i brašna da nadođe. Brašno staviti u posudu za mešenje pa dodati so, jaja (ukoliko su iz frižidera malo ih razmutiti sa toplim mlekom,) kvasac, rastopljenu mast i ulje, mleko i sve zamesiti u glatko testo.
potrebni sastojci


Testo ostavoti na toplom pokriveno da nadođe oko 45 min.
Sada uključite toster da se greje. Od testa pravite male loptice malo manje od teniske loptice i razvucite ih na krugove veličine otprilike 10-12 cm prečnika. Po dve razvlačite i na jednu stavite kečap salamicu kačkavalj ili šta već imate od nadeva, a drugim krugom poklopite.Kao na slici. Pritisnite malo krajeve i ne stavljajte mnogo nadeva jer će da curi dok se peče.




Stavi te po dva priprmljena tostića u toster i pritisnite. Pecite oko 5-6 min. i tostovi su gotovi.
Ukus je fenomenalan, proverite sami.


Ja sam pravila i tostiće sa speltnim i crnim brašnom i evo sličice. Sve je isto samo se stavi 1/3 belo brašno, 1/3 crno i 1/3 speltno brašno.
Od testa sa speltom i crnim brašnom

Takođe spelta i crno brašno tost

Нема коментара:

Постави коментар

Blog otvorenog ♥