Tostovi gril.

Tostovi gril

Ovaj fenomenalni recept sam našla na sajtu "moje grne". Fenomenalan je, naročito za doručak. Od ove količine meni ispadne 16 tostova, a vi možete praviti i sa pola mere.
Potrebno je:
  • 1 kg mekog brašna
  • 1 supena kašika suvog kvasca
  • 2 kafene kašičice šećera
  • 2 kafene kašičice soli
  • 500 ml mleka
  • 2 jaja
  • 200 gr masti
  • 50 ml ulja
Za fil:
  • 50 gr rendane salamice,
  •  malo kečapa oko 100 gr, a možete ga pomešati sa malo ajvara 
  • 100 gr narendanog kačkavalja
  • malo sira
  • origano, može i maslinke narendane 4-5 kom
Kvasac staviti sa šećerom, malo mleka i brašna da nadođe. Brašno staviti u posudu za mešenje pa dodati so, jaja (ukoliko su iz frižidera malo ih razmutiti sa toplim mlekom,) kvasac, rastopljenu mast i ulje, mleko i sve zamesiti u glatko testo.
potrebni sastojci


Testo ostavoti na toplom pokriveno da nadođe oko 45 min.
Sada uključite toster da se greje. Od testa pravite male loptice malo manje od teniske loptice i razvucite ih na krugove veličine otprilike 10-12 cm prečnika. Po dve razvlačite i na jednu stavite kečap salamicu kačkavalj ili šta već imate od nadeva, a drugim krugom poklopite.Kao na slici. Pritisnite malo krajeve i ne stavljajte mnogo nadeva jer će da curi dok se peče.




Stavi te po dva priprmljena tostića u toster i pritisnite. Pecite oko 5-6 min. i tostovi su gotovi.
Ukus je fenomenalan, proverite sami.


Ja sam pravila i tostiće sa speltnim i crnim brašnom i evo sličice. Sve je isto samo se stavi 1/3 belo brašno, 1/3 crno i 1/3 speltno brašno.
Od testa sa speltom i crnim brašnom

Takođe spelta i crno brašno tost

Коментари

Популарни постови