Vasina torta sa ružom ♥


Vasina torta sa ružom
Evo moje prve "Vasine torte". Moram da vam priznam da sam se bojala kako će ispasti a ispala je super. Savršena. Za to sam najviše zahvalna Jeleni i njenom receptu. Dakle recept neću pisati ponovo jer ga ima ovde kod Jece .
Samo sam izmenila malo vrlo mućenje šama i malo ga uprostila. Naime nisam ga kuvala na pari već sam samo sipala kašiku po kašiku ušpinovanog šećera u belanca već malo imućena i mutila dalje dok ne istrošim sav šećer. A onda sam mutila još 2-3 min. I ispalo je savršeno :) HVALA  JECO !
A ružu koju sam stavila odozgo sam pravila od šećerne mase odn. belanca i prah šećera. I evo kako je ispalo prvo na peki papiru . Leptiriće nisam stavila jer su mi bili suvišni :(. Ovo slikano je rezerna ruža za slučaj da prva pukne ... ali nije :)
Da se vidi iz profila

Коментари

  1. Анониман1.5.14. 03:31

    E vala veco kdo tebe uvek neko lepo iznenadjenje! Super si ovo zamislila!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Dzoli, radujem se što posećuješ moj blog. Ja se trudim da isprobam neke nove ideje :)

      Избриши

Постави коментар

Blog otvorenog ♥

Популарни постови