Školjke kolači i miris mora mmmm (usred zime :)


Školjke kolačići
Napolju sneg, hladno brrr, mrzim zimuuuu!. U znak protesta zato pravim školjke da me podsete na more, sunce toplotu. Izvinjavam se ljubiteljima zime ali ja sam valjda letnje "dete" pa zato više volim leto. U to ime pravim ove kolačiće. Jedva sam uspela da slikam ovo par komada nestali su u vidu magle.
Evo sastojaka:
  • 160 gr masti
  • 1 kašičica kvasca suvog ili 1/2 kockice svežeg
  • 1 šolja 2 dl mleka
  • 500 gr brašna 
  • prah šećer 100-200 gr
  • nekoliko kašičica džema i mlevenih oraha
Mast umutiti da bude panasta pa dodati kvasac ukisli (znači staviti kvasac u malo mleka sa kašičicom šećera i kašikom brašna da nadođe) takođe dodati mleko i polako dodavati brašno i mesiti testo. Ostaviti oko 15-20 min da malo nadođe. Zatim razvući oklagijom na oko 1 cm debljine i vaditi krugove prečnika oko 8 cm. Na svaki staviti po malo džema i malo mlevenih oraha. Preklopiti na pola i pritisnuti viljuškom krajeve da ne curi džem i da dobiju oblik školjke. Peći oko 20 min u rerni na 200 stepeni- da porumene. Gotove školjkice uvaljati u prah šećer.

Коментари

  1. Анониман28.1.14. 11:58

    Hehhe Veco,kod mene je leto pa skoljke rado.bas ti je tanjir divno letnji.Poydrav sa sunčanog Novog Zelanda i dodji opet na moj blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Dzoli puno. Nemam puno vremena pa samo postavim post i nema me. Ali obećavam popraviću se :)

      Избриши

Постави коментар

Blog otvorenog ♥

Популарни постови