Blog za sve one koji ponekad kuvaju "srcem"!

Ja nisam profesionalna kuvarica ali ponekad volim da kuvam i pravim slatkiše. Ovde delim sa vama neke moje uspele pokušaje.

Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија.

субота, 21. децембар 2013.

Sv Nikolska dekoracija ove 2013.

Posna grilijaš torta

Evo da malo izbacim i sličice sa ovogodišnje dekoracije za Sv. Nikolu. Slikala sam samo dekoraciju stola i tortu. Za ostalo nisam imala vremena :(. No evo malo sličica pa vidite da li vam se dopadaju.
Ovo je presek moje ovogodišnje grilijaš torte. Sa njom su i dalje svi oduševljeni. Imate je u mojim postovima od ranije ovde . Ove godine sam samo pravila 4 kore i stavila džem od šljiva.

Dekoracija stola-sve u znaku ruže


Moja posna grilijaš ovogodišnja


Нема коментара:

Постави коментар

Blog otvorenog ♥