"Vecin kolač"- (sa jabukom i suvim šljivama).


Dugo nisam bila na blogu jer radim neke druge stvari trenutno ali o to potom ... postaviću i to na blog. A danas sam rešila da budem malo kreativna u kuhinji i smućkala sam nešto od sastojaka koje sam imala, pa pošto nije ispalo tako loše rešila sam da "kolač" postavim na blog. A pošto mi je ukus  po mom ukusu nazvaću ga "Vecin kolač".
Neznam za vas ljudi ali mene ubi ova dosadna kiša. Danima već pada i pada i pada tako da sam izgubila svaku nadu da će jenom stati... :)...  Ali valjda hoće...
Evo najzad da vas više ne smaram i recept za kolač dok nisam zaboravila šta sam sve stavila unutra:
  • 200 gr šećera
  • 500 ml jogurta
  • 300 gr brašna
  • 1 kašika kakao
  • 1 kašičica sode bikarbone
  • 150 ml ulja
  • 100 gr suvih šljiva (naseckanih )
  • 2 srednje narendane jabuke
  • 1 kesica vanil šećera
  • 1 kašičica cimeta
  • za odozgo 150 gr bele čokolade 50gr margarina i narendana čokolada crna 50 gr
Iseckajte šljive i pospite ih vanilom a rendane jabuke pospite cimetom i ostavite dok mutite.


Dakle prvo sipate u neki dublji sud šećer i jogurt pa dodate brašno pomešano sa kakaom i sodom bikarbonom i to mutite 2-3 min mikserom (ja imam ovu posudu sa poklopcem i otvorom pa ne prska dok se muti - poklon od drugarice Slađe- zato kažem dublji sud) .


 Dodati zatim ulje pa polako umešati šljive i jabuke. Pleh podmazati margarinom po sipati smesu i peći u rerni zagrejanoj na 200 stepeni oko 15 min (probajte čačkalicom kad ne curi unutrašnjost pečeno je ). Odozgo preliti tastopljenom belom čokoladom sa margarinom pa malo kasnije narendati i crnu čokoladu.

Коментари

  1. Ovo je slično kolaču sa jogurtom koji ja pravim (bez jaja), samo što si ti stavila voće. Dala si mi ideju da i ja tako nešto iskombinujem, a vidim da i ti voliš da osmišljaš i kombinuješ nešto novo, kao i ja...

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Blog otvorenog ♥

Популарни постови