Pileći paprikaš u vox-u i čorbica pride :)

Pileći paprikaš

Pileća supa

Evo jednog mog recepta za spremanje pilećeg paprikaša u tiganju-voxu delimano. Nedavno sam kupila ovaj vox iz delimano programa i prezadovoljna sam, kao i ostalim posuđem iz ove kolekcije. Paprikaš sam već jednom spremala ali nisam ga slikala i evo me sada u akciji. Od sasatojaka je potrebno- za čorbu i paprikaš naravno zajedno:
  • 1 pile (veličina po potrebi)
  • šargarepa 3-4 kom
  • paškanat 1 kom srednji
  • celer ako je veća glavica onda 1/4 ili cela manja
  • šampinjoni 200 gr
  • 2 glavice crnog luka
  • paprika crvena i zelena po 1 kom babura (a može i žuta ja je nisam našla sada)
  • tikvica manja 1 kom
  • od začina :biber u zrnu i mleveni, vegeta, aleva paprika, brašno, kari, so, bosiljak
Pile isečeno na komade staviti da se prokuva sa šargarepom celerom paškanatom i biberom u zrnu.

 Posoliti i kuvati da meso  omekša. Onda napraviti čorbicu  po receptu mamajac odnosno njenog supruga i mogu vam reći da je predivna ; ),  Od supe u kojoj je kuvano meso ostaviti 2-3 kutlače za paprikaš . Meso manju količinu staviti u čorbu a ostalo kad se prohladi usitniti na srednje komade po ukusu. U vox-u na vrlo malo ulja otprilike 1 kašika propržiti crni luk da omekša pa dodati šampinjone isečene na listiće i malo izdinstati da puste vodu

zatim dodati papriku i tikvice isečene na kockice pa dinstati da omekša paprika.

Usitnjeno meso posoliti sa 2 pune kašike brašna, jednom kašikom aleve paprike i 1/2 kašike karija.

 U dinstano povrće dodati sada meso i supu od kuvane piletine pa dopuniti sa još 500-600 ml vode da "ogrezne" krčkati tako još pola sata.


Posoliti po potrebi pa najzad dodati barenu šargarepu celer i paškanat isečeno na kockice

dodati zatim mleveni biber, bosiljak pa isključiti ringlu i ostaviti da krčka još malo.

Fenomenalan je kad se služi sa domaćim hlebom ili ako imate kao ja pekeru u kojoj prave odličan šamotni hleb koji je kao domaći....

Коментари

  1. Odlično jelo i super mi je kako si nam prikazala recept korak po korak. Super si sve napravila i sigurno ste kasnije uživali uz komad domaćeg kruha !

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Blog otvorenog ♥

Популарни постови