Osvežavajući kolač sa višnjom.

Kolač sa višnjom

Ovo je jedan od onih lakih letnjih kolača. Višnje naravno još nisu stigle pa sam koristila one iz zamrzivača ali najbolje je kad su sveže. Kolač je nestao vrlo brzo tako da sam jedva uspela da napravim neku fotku. :) Pravila sam sličan kolač i ranije ali sam sada malo dodala nešto i nešto izmenila pa je ova kombinacija "dobitna".  Sledeći put isprobavam sa malinama ... a sada evo receptića.

  • 150 gr keksa ( četvrtasti "petit beure")
  • 2 pudinga sa ukusom pavlake
  • 1 litar vode
  • 400 gr višanja bez koštica
  • 350 gr šećera
  • 1 kašičica cimeta
  • 250 ml slatke pavlake
  • kokos za posipanje
Od 1 litra vode oduzeti 200 ml za rastvaranje pudinga, ostalo staviti da provri pa dodati višnje i šećer i kuvati 10 min. Zatim dodati cimet promešati pa onda sipati i puding i kuvati još 2-3 min. U tepsiji izmrviti keks na velike parčiće pa preko polako sipati vreo fil od višanja. Kad se ohladi preko staviti umućenu slatku pavlaku pa posoliti kokos . Ja sam ukrasila sa slatkom od višanja odozgo...

Коментари

  1. Ovakvi kolači su dobro došli pogotovo sada u toplije vrijeme . Super je, ukusno i osvježavajuće, a višnje obožavam !

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Blog otvorenog ♥

Популарни постови