Sočivo "baba Anđino"





 Nedavno sam upoznala jednu predivnu bakicu koja ima 84 godine. Toliko je pozuitivna i puna energje prosto je fenomenalna. Beskrajno sam joj zahvalna za druženje i recepte. Epa ta bakica koja se zove Anđelina mi je ispričala neke recepte i ja sam isprobala ovo sočivo. Šta drugo da vam kažem kad prvi put kad sam ga pravila deca su pojela sve i nisam stigla da slikam. Ali evo sada sam uhvatila vreme dok nisu seli za sto i slikala. A evo i recepta:

Potrebno je:
  • 300 gr sočiva
  • 2 glavice crnog luka srednje
  • 5-6 čena belog luka
  • 1 šargarepa takođe srednje veličine
  • unutra možete da stavite na primer ostatke od pečenog pileta, pečenja ili slaninice čisto da mu da šmek oko 100-150 gr
  • 1 supena kašika vegete
  • 1 kafena kašičica soli
  • 2 kašike brašna
  • 1/2 kašičice bibera
  • 1-2 kašičice aleve paprike
  • 1 šolja za belu kafu paradajza iz flaše
  • mast ili ulje za zapršku (1/2 šoljice kafene) od donkafe
Sočivo potopite u hladnoj vodi i ostavite da odstoji jedan sat. Sada ga stavite na ringlu sipajte vodu da ga poplavi i još dve šolje više i pustite da zavri. Naseckajte crni luk i šargarepu i dodajte u to. Dodajte mu i pripremljeno meso ako želite a može i bez toga ako je posno.

 Kuvajte oko sat vremena stalno dolevajući vodu da bude čorbasto. Sada ga posolite sa 1 kašičicom soli i dodajte po ukusu ako treba još. U međuvremenu načistite beli luk. (Tu postoji jedan trik za lakše čišćenje pritisnite svaki čen pomalo odozgo pre ljušćenje i onda se lakše ljušti ).

U posudu za zaprške sipati mast ili ulje i zagrejati. Dodati zatim beli luk malo promešati pa dodati vegatu,


zatim brašno biber i alevu papriku.


Vrlo malo propržiti pa 1/2 zaprške sipati u sočivo a drugu polovinu vratiti na ringlu pa u nju dodati paradajz iz flaše i malo propržiti 2-3 mim. Zatim sipati i taj ostatak zaprške izmešati sočivo i isključiti pa ostaviti na ringlu da se ukrčka.


Probajte fenomenalno je


b:if cond='data:blog.pageType == "item"'> Print this post

Коментари

Популарни постови