Mekice ili mekike ko na vašaru :)

Mekica, mekike

Evo ja pravila domaće mekike. I mogu vam reći da su odlične. Mogu poslužiti za doručak ili kao užina. Od mazerijala vam je potrebno
  • 800 gr brašna
  • 600 ml vode mlake
  • 1 supena kašika suvog kvasca
  • 1 kašičica šećera 
  • 2 kašičice (kafene) soli
Potopiti kvasac sa šećerom i 1 kašikom brašna i malo mlake vode da nadođe. Sipati kvasac u brašno i zamesiti testo sa vodom. Treba da bude ređe nego za hleba. Ostaviti na toplom da nadođe oko pola sata. Sada pripremiti šerpicu za prženje i u nju uliti mast ili ulje. Najbolje je pomešati. Ja sam pržila u šerpici od 1 litra i zato su mi ispale manje. Staviti masnoću do 1/3 šerpice. Zagrejati dobro.
I sada najbitnije kod mekika je da se testo uzima uz samu ivicu posude i nikako iz sredine. I to kada počnete da uzimate testo sa jednog kraja uzimate posle ukrug pored posude ali uvek uz ivicu. To je caka da lepo narastu i budu dobre.
Možete ih poslužiti sa sirom i maslinama kao ja kao slane ili sa šećerom kao slatke ili već po želji. Prijatno!

Коментари

  1. Oduvek sam volela one mekike sa kioska pijace, tako dobro mirišu. Ove tvoje me podsećaju na njih, mada ih pravim slično. Mislim da je caka u velikoj količini zamešenog testa i dubookoj masnoći za prženje...

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Blog otvorenog ♥

Популарни постови