Salata sa presnim karfiolom.


Salata sa presnim karfiolom
Evo moje kombinacije za super ukusnu i zdravu salatu. To sam jutros pravila i smazala celu činiju. Ideju sam dobila kad mi je drugarica rekla da ona jede sirovi karfiol i da je super. I evo ja isprobah i stvarno je odličan. robajte i vi.
  • Potrebno vam je:
  • 1 manja glavica zelene salate
  • nekoliko cvetova karfiola ili cvetače
  • 4-5 maslinki
  • jedna šaka sira (može i malo kajmaka za bolji ukus)
  • sok od pola limuna
  • malo maslinovog ulja
  • malo soli i origano
 Operite salatu i karfiol pa nasecite salatu na manje komade a karfiol podelite na sitnije cvetiće. Nasecite maslinke dodajte sir, kajmak sok od limuna, so, maslinovo ulje i orugano i izmešajte. Probajte veoma je ukusno a zdravo je jer su svi sastojci sirovi. :)

Коментари

Популарни постови