Voćne poslastice i koktelčići ♥♥

Letnje osveženje

Ove vrućine baš ubijaju ali snalazimo se kako ko ume i zna. Tu su naravno bazeni, plaže (ko je na moru), tuširanja i ostalo. Ali voćne kombinacije i bezalkoholni kokteli su pravo osveženje i za vas i za prijatelje koji dođu. Ja sam kombinovala ponešto pa evo da podelim sa vama.
Voćna kombinacija:
  • dobro rashlađena dinja
  • sladoled
  • slatko od višanja
  • cimet
to su moji sastojci a vi naravno možete da pravite i vaše kombinacije pustite samo mašti na volju.
Ja sam nasekla dinju na kockice pa posolila malo cimeta a odozgo stavila kuglu sladoleda i polula slatko od višanja ispalo je fenomenalno :)

Bezalkoholni koktel - Vecin koktel :)

  • limun voda (limun listovi sveže nane i voda)
  • sirup od zove iliti bazge
  • sok od sveže limete
  • kockice leda
Limun voda

Limun voda može da se koristi i sama kao osveženje. Nasecite kolutove limuna (koji ste prethodno malo potopili u vodu sa sodom bikarbonom ili ga oprali sa istom zbog neutralizovanja hemikalija od prskanja) i sveže listove nane stavite sve zajedno u bokal -radi lakšeg sipanja- ili neku činiju i nalijte vodom. To neka odstoji najmanje sat vremena da voda poprimi aromu.  Tako spremljenu limun vodu možete posle piti zaslađenu za osveženje.
Vecin koktel


Ja sam nju koristila dsa razblažim sirup od zove i ubacim u čašu i poneki kolut limuna i listić nane. Sada ubacim isceđeni sok od 1/2 limete i stavim kockice leda i kolut limete za ukras i koktel je spreman.

Коментари

Популарни постови