Mantije, mantije.

Evo konačno i ja reših da probam da napravim mantije. Epa stvarno su mantije ;) toliko puno posla ali isplatilo se. A još sam našla da pravim kad je napolju već jutros bilo 25 stepeni, ali preživela sam. Recept sam našla kod marije  mantije

Potreban materijal:
  • 600 gr brašna
  • 1 jaje
  • 2-3 dl mlake vode
  • 1 kašika ulja
  • 1 kašičica so 
za fil:
  • 500 gr levenog mesa (junetina)
  • 1 veća glavica crnog luka
  • začini ( ulje, so, biber, aleva paprika, bossiljak)
za preliv:
  • 1 čaša pavlake i
  • 1 čaša jogurta i još
  • 100 gr margarina i 3 kašike ulja (za premazivanje mantija).
U vanglici zamesiti brašno, so, ulje i mlaku vodu mekše. Testo istresti na radnu površinu premazati odozgo uljem i ostaviti pola sata.
Za to vreme u tiganju na malo ulja propržiti luk da omekša pa dodati meso i začine i upržiti pa ostaviti da se ohladi.

Testo podeliti na 3 dela a onda svaki od njih još na 5 (ukupno 15 delova).
Razvlačiti jedan deo veličine tanjira pa ga premazati otopljenim margarinom sa uljem i na njega saviti drugi razvučen i premazati- tako 5 jedan na drugi ( zadnji se ne maže). Treba da budu 3 gomile sa po 5 jufki.

Ostaviti 15-20 min. Sad razvući jedan deo što tanje i iseći na kvadratiće otprilike 15 kom a može i više. Unutra puniti fil i saviti ćoškove tako da liči na paketić.
Staviti upleh savijenu stranu dole.

Kad se sve naređa premazati margarinom. Peći u zagrejanoj rerni na 200 stepeni 15 min pa još 15 mi na 180. Izvaditi iz rerne pa preliti mešavinom jogurta i pavlake i vratiti još 10 min u toplu isključenu rernu.

P.S. Izvinjavam se zbog loših slika, slikane su mobilnim jer mi bile prazne baterije :))

Коментари

  1. Анониман20.8.11. 13:49

    Dopada mi se ime..i ja se necu maniti dok te matije jednom ne napravim:)

    ОдговориИзбриши
  2. Predivne su mantije, ja se još nisam isprobala u tome ali vredi svakako...

    ОдговориИзбриши
  3. Svi su moli oduševljeni ali ipak neću skoro da ih pravim... mnogo popsla... možda zimus kad imam više vremena!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Blog otvorenog ♥

Популарни постови