Pogača venac (by Tatjana)



pogača venac
Evo jedne super pogače koja može da posluži za odličan doručak. Ideju mi je dala drugarica sa pilatesa Tatjana - Tanja. Postavila sliku na fejs sa ovom pogačom i ja se oduševila i voala evo i mojeg dela. Mogu da vam kažem da smo u slast smazali skoro celu za doručak :D
sastojci (ja sam od ove mere napravila dve jednu u tepsiji 28 cm i jednu u 24)
  • 1 kg brašna
  • 2jaja
  • 500 ml mleka
  • kvasac suvi jedna supena kašika puna 
  • 1 kašičica mala šećera
  • 2 kašičice soli
  • sira rendanog tvrdog 250 gr
  • susam za posipanje poželji i ne mora
  • rastopljeni puter oko 50 gr za premazivanje
Prvo staviti kvasac šećer i malo brašna sa mlakom vodom pomešanog da nadođe. Zamesiti testo od  brašna, kvasca,  soli 1 jajeta sa mlekom i ostaviti da nadođe oko pola sata. Razvući onda najbolje 1/3 testa na oko 2cm debljine pa čašom vaditi pogačice. Posle drugi i treći deo (lakše je za razvlačenje kad je manje )


 U sredinu tepsije staviti neku keramičku posudu da bi ostao krug. Pa oko nje ređeti prvo pogačicu pa je premazati sa rastopljenim maslacem i posoliti malo sira i tako u krug redom.

Ostaviti da nadođe još malo. oko 15 min. Pre pečenja premazati umućenim jajetom i posoliti susamom. Peći u zagrejanoj rerni dok porumeni odozgo.

Коментари

Популарни постови