Slane i slatke deteline♣♣




Slane deteline pecivo

Slatke deteline pecivo


Evo ovih detelinica koje su me oduševile, dekorativne su a i ukusne. Ideje sam našla kod Torteline i Aliki Kod njih su obe varijante slane a ja sam napravila i slatku i supes je. Testo sam zamesila ovako:
  • 1 kašika suvog kvasca
  • 1 kašičica šećera , 1/2 šolje mlake vode i 1 kašika brašna
  • 500 gr brašna
  • 1 šolja jogurta (sobna temperatura)
  • 100 ml vode mlake
  • 1 jaje (sobna temperatura)
  • 50 gr margarina 
  • i još 50 gr margarina za premazivanje
  • 1-2 kašičice soli
Kvasac sa mlakom vodom, šećerom i brašnom staviti da nadođe. Brašno staviti u posudu za mešenje pa dodati so jaje i nadošli kvasac. Onda promešati pa dodati polako jogurt, razmekšani margarin i vodu i zamesiti testo. Ostaviti da nadođe oko 1 sat. Ja sam pravila dve varijante pa sam podelila na pola testo  a vi po želji. 

ZA SLANE: Praviti kuglice veličine oraha i stavljati u modle za mafine po tri kom na sredini. Kad nadođe još malo posle pola sata premazati rastopljenim margarinom  posuti malo susamomi peći 15 min u zagrejanoj rerni.Kad ih izvadite iz rerne premažite ponovo margarinom vruće.

ZA SLATKE: Razvući testo na 1 cm debljine pa vaditi krugove prečnika oko 6 cm. Po jedan krug premazati tankim slojem džema pa zalepiti drugi odozgo. Zaseći krug na 8 dela ali ne do sredine. Sada morate da pogledate link ovde  kako se testo uvrće jer nisam slikala :( Obećavam biće sledeći put sličica i ubaciću je.

Tortelina je pravila slane sa šunkom unutra ako vam se sviđaju. Sada ih premažite margarinom stavite u rernu zagrejanu i pecite 15 min. Kad sugotove premazati margarinom pa kad se prohlade posuti prah šećerom.
Slatke detelinice pecivo

Коментари

Популарни постови